Fındıq xərçəng xəstəliyinin qarşısını alır
Mьəllif: admin1
Tarix: 8-01-2017, 20:46
Fındıq xərçəng xəstəliyinin qarşısını alır
Seul Universitetinin alimlərinin keçirdiyi araşdırmanın nəticəsində məlum olub ki, daimi olaraq fındıq yemək təkcə diabet və piylənmənin qarışısını almır, fındıq eyni zamanda xərçəng xəstəliyinə yoluxma riskini də azaldır.

Deyerler.org-un Rusiya KİV-lərinə istinadən verdiyi xəbərə görə, fındıq həmçinin ürək-damar xəstəliklərinin qarşısını alır. Alimlər bildirirlər ki, gündə 15 qram fındıq yemək, kolorektal xərçənginə yoluxma riskini azaldır. Bu araşdırmada 3 mindən çox insanın üzərində təhqiqat aparılıb.

Oxşar xəbərlər
«    Avqust 2026    »
BeÇaÇCaCŞB
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31